Oeps. Helaas is de normale website tijdelijk niet bereikbaar.

Via deze tijdelijke Webpagina worden de belangrijkste gegevens getoond.

AllUnited probeert het probleem z.s.m. op te lossen!

Inloggen

Wedstrijdschema

Er zijn geen wedstrijden

De digitale diensten van Nederland Sport

Er worden steeds meer handelingen gedigitaliseerd om het gemakkelijker of overzichtelijker te maken. Nederland Sport biedt drie diensten aan die hier op aansluiten.

Declaree:Maak gebruik van Declaree voor de online declaraties voor de medewerkers en/of vrijwilligers van uw sportorganisatie of vereniging. Enkele voordelen van Declaree zijn:  - Een bonnetje met een foto indienen - Zelf de personen kiezen die de ingediende declaraties goedkeuren - Ook voor creditcard en vaste vergoedingen - Te gebruiken via een App of de website - Via BONDcenter kan dit automatisch verwerkt worden in de administratie Mollie:Als partner van Mollie, een online digitaal betaalplatform, heeft Nederland Sport een gunstig tarief afgesproken voor sportorganisaties of verenigingen die Mollie via ons afsluiten. Enkele voordelen van Mollie zijn: - Alle bekende betaalmethodes zijn mogelijk - Geschikt voor alle gangbare banken - Slechts 1 contract nodig - Voldoet aan alle beveiligings- en AVG eisen - Maak het facturatieproces vanuit het ledenadministratiesysteem Unify nog gemakkelijker door Mollie te koppelen en zo op elke factuur een betaallink mee te sturen zodat de betaling gemakkelijk voldaan kan worden Ondertekenen.nl:Om snel en gemakkelijke online contracten of documenten te ondertekenen werkt Nederland Sport niet alleen samen met Ondertekenen.nl maar maakt Nederland Sport ook gebruik van de service voor het digitaal ondertekenen van contracten die afgesloten worden met sportorganisaties. Enkele voordelen van ondertekenen.nl zijn: - Binnen twee minuten een contract of document ondertekend - Het is gemakkelijk en voordelig - Rechtsgeldig en er wordt gebruik gemaakt van een identiteitsverificatie - Contract zonder abonnementsvorm via Nederland Sport - Voldoet aan alle beveiligings- en AVG eisen Interesse in één of meer van de bovenstaande diensten? Neem dan contact op via info@nederlandsport.org en wij helpen je graag verder!


Belang van een klachtenregeling en klachtencommissie voor sportorganisatie: voor een eerlijke en veilige sportomgeving

Als onderdeel van onze inzet om sportorganisaties te ondersteunen en te voorzien van diensten, willen we graag het belang van een klachtenregeling en klachtencommissie benadrukken. In elke organisatie, inclusief sportorganisaties, kunnen conflicten en geschillen ontstaan. Deze kunnen variëren van misverstanden tot meer ernstige zaken zoals ongewenst gedrag, discriminatie, of andere vormen van wangedrag. Het is essentieel voor sportorganisaties om hiermee op een professionele en doeltreffende manier om te gaan, zowel om de betrokken partijen rechtvaardigheid te bieden als om het vertrouwen en de integriteit van de sportgemeenschap te waarborgen. Een goede klachtenregeling en daarnaast een onafhankelijke klachtencommissie, zoals die wordt aangeboden via Vereniging & Recht, bieden een formele en transparante manier om klachten en geschillen aan te pakken. 

Hier zijn een paar redenen waarom deze instrumenten zo relevant zijn:1. Transparantie en geloofwaardigheid: het hebben van een klachtenregeling en een klachtencommissie toont aan dat een sportbond serieus omgaat met de belangen en rechten van haar leden en betrokkenen. 2. Rechtvaardigheid en eerlijkheid: een klachtencommissie biedt een eerlijke en onpartijdige beoordeling van klachten en geschillen. 3. Preventie van herhaling: door klachten serieus te nemen en op een constructieve manier af te handelen, kunnen sportorganisaties leren van eventuele fouten en maatregelen nemen om herhaling in de toekomst te voorkomen.Hoe ziet het proces van een klacht indienen er eigenlijk uit?Proces van de Klacht: van indiening tot afhandelingKlachtenregelingIndiening: Hoe kunnen betrokkenen een klacht indienen? Welke informatie is vereist?  KlachtencommissieOnderzoek: hoe wordt de klacht onderzocht en geëvalueerd?Hoorzitting: indien nodig, hoe verloopt de hoorzitting en worden alle betrokken partijen gehoord?Besluitvorming: hoe wordt een besluit genomen en welke maatregelen kunnen worden genomen als reactie op de klacht?Communicatie: hoe worden alle betrokken partijen geïnformeerd over de uitkomst van de klachtenprocedure? Hulp en ondersteuning bij klachtenregeling en klachtencommissieService Organisatie NederlandSport kan helpen met het opzetten en implementeren van een klachtenregeling. Daarnaast kan Vereniging & Recht sportorganisaties helpen bij een effectieve klachtencommissie. Als jullie sportorganisatie nog geen gebruik maakt van een klachtenregeling en/of klachtencommissie, nodigen we jullie van harte uit om hierover in gesprek te gaan en de mogelijkheden te verkennen. Het team van Service Organisatie Nederland Sport staat klaar om jullie te ondersteunen bij het implementeren van deze belangrijke diensten, zodat jullie sportorganisatie een veilige en inclusieve omgeving kan blijven bieden voor alle deelnemers. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met info@nederlandsport.org of bel naar 085-1051310.      


Service Organisatie Nederland Sport: Jouw partner voor excellente backofficesteun en het behalen van de Minimale Kwaliteitseisen (MKE)

In de wereld van sportorganisaties is het streven naar kwaliteit en professionaliteit van groot belang. Bij Nederland Sport begrijpen we dit als geen ander. Als jouw toegewijde partner zijn we er trots op om sportorganisaties te ondersteunen bij het vervullen van hun backofficetaken en het waarborgen van de Minimale Kwaliteitseisen (MKE) gesteld door NOC*NSF.

Maar wat als een sportorganisatie hulp nodig heeft om aan deze eisen te voldoen? Hier komt Nederland Sport om de hoek kijken. We bieden een uitgebreid scala aan ondersteuning en diensten om sportorganisaties te helpen bij het behalen van deze MKE. Van het verstrekken van sjablonen voor essentiële documenten zoals jaarverslagen en beleidsplannen tot het bieden van advies en begeleiding op het gebied van diversiteit & inclusie, vrijwilligersbeleid en gewenste omgangsvormen.Service Organisatie Nederland Sport staat klaar om te helpen. Maar daar houdt het niet op! Wij geloven ook sterk in het belang van veiligheid en integriteit binnen sportorganisaties. Daarom bieden we diensten aan zoals het faciliteren van VOG-aanvragen, het implementeren van de Code Goed Bestuurd en het aanstellen van externe vertrouwenspersonen voor personeel. Zo zorgen we ervoor dat sportorganisaties niet alleen voldoen aan de MKE, maar ook een veilige en integere omgeving creëren voor alle betrokkenen. Kortom, Nederland Sport staat garant voor excellente backofficesteun en kwaliteitsborging. We zijn er trots op om bij te dragen aan de ontwikkeling en groei van sportorganisaties in Nederland.Heb je vragen over onze diensten of wil je meer weten over hoe wij jouw sportorganisatie kunnen ondersteunen? Neem dan gerust contact met ons op via info@nederlandsport.org. We staan klaar om te helpen!  


De voordelen van het uitbesteden van je administratieve taken

Sinds januari 2022 biedt Nederland Sport de dienst Bondsbureaufunctie (secretariaat) aan. Sinds de start is het aantal sportorganisaties waarvoor wij de Bondsbureaufunctie uitvoeren gegroeid van twee naar zes. Wij zijn blij met deze groei en het vertrouwen van de sportorganisaties. De sportorganisaties geven aan dat zij tevreden zijn over de service verlening, de fijne samenwerking, de efficiënte uitvoering en de snelle reactietijd.

Wat zijn nou precies de werkzaamheden van de Bondsbureaufunctie van Nederland Sport?

Bij de Bondsbureaufunctie van Nederland Sport kun je denken aan: 1. Het beheer van alléén een mailbox; alle mails die binnenkomen worden verwerkt of doorgestuurd naar personen binnen de sportorganisatie2. Het beheer van een mailbox in combinatie met uitvoering van de ledenadministratie. Denk hierbij aan:- Het aan- en afmelden van leden- Het verwerken van mutaties- Jaarlijks de contributie factureren (optioneel)- Versturen van nieuwsbrieven (optioneel)- Het uploaden van artikelen op de website (optioneel)3. Het beheer van alléén de ledenadministratieDe bovenstaande punten zijn momenteel allemaal van toepassing bij de aangesloten sportorganisaties en is het altijd mogelijk om in overleg andere taken te bespreken.Kan jouw sportorganisatie op secretarieel vlak ook hulp gebruiken? Neem dan contact op via info@nederlandsport.org en vraag een vrijblijvend gesprek aan. Samen kijken we naar de mogelijkheden waarbij Nederland Sport de sportorganisatie kan ondersteunen en/of ontzorgen.


Optimale salarisadministratie. De nieuwe stap voor sportorganisaties

Service Organisatie Nederland Sport (SONS) biedt sinds kort de mogelijkheid om de dienst salarisadministratie af te nemen via VitaconLuteijn. 

Matthijs Koppelaar, vertegenwoordiger van VitaconLuteijn, deelt zijn enthousiasme over deze nieuwe samenwerking: "We zijn als Vitacon Luteijn en Stolwijk Kennisnetwerk blij met deze mooie samenwerking en zien enorme kansen om samen te groeien. Met onze ondernemende en persoonlijke aanpak richten we ons op gedeelde kernwaarden. En met onze specialistische kennis van o.a. het digitaliseren van HR-processen, wetgeving maar ook zaken als een sport-cao kunnen we waarde toevoegen die de sportorganisaties meer ruimte en tijd geeft voor dat waar het hen écht om draait: het bevorderen van sport.” De voordelen van deze samenwerking worden al duidelijk erkend door verschillende sportorganisaties die de dienst al afnemen. Met een betrouwbare partner voor salarisadministratie kunnen zij zich volledig richten op het versterken van de sportgemeenschap. #vereenvoudigverbindversterk


Transformeren in de sportsector

2023 was voor de Service Organisatie Nederland Sport een overbruggingsjaar. We zetten ons in voor het verbeteren en uitbreiden van onze diensten voor sportorganisaties, met onderzoek naar de waarde, financiering en governance van deze collectieve diensten op initiatief van NOC*NSF en uitgevoerd door Tien Organisatieadvies. 

Het advies omvatte het voortzetten van de collectieve dienstverlening, het verbreden van het aanbod naar andere aanbieders, en het oprichten van een afzonderlijke entiteit. In 2023 werd ondanks de transitie dienstverlening aan meer dan 60 sportbonden geleverd, wat een stijging van meer dan 20% betekende. Dit toont aan dat er een aanzienlijke vraag is naar onze effectieve en kwalitatieve diensten. De populariteit van diensten zoals de Externe Vertrouwenspersoon, Unify (ledenadministratie) en juridische dienstverlening bevestigt onze relevantie in de dynamische sportomgeving. In 2024 zetten we de transitie voort en implementeren we het advies van Tien, samen met NOC*NSF, richting de oprichting van een zelfstandige werkorganisatie. Een transitiemanager wordt aangesteld om dit proces te beheren en begeleiden, met overbruggingsfinanciering van NOC*NSF als ondersteuning tijdens deze fase.Dit onderstreept het vertrouwen in onze gezamenlijke visie en toekomstplannen. #vereenvoudigverbindversterk


Ontdek het Gemak: Onze Nieuwe App is Live!

De NederlandSport Unify App is al twee maanden actief en we zijn enthousiast om jou de voordelen te laten ervaren!

Met onze splinternieuwe app krijg je razendsnel toegang tot alle relevante informatie van NederlandSport. Of je nu geïnteresseerd bent in ons uitgebreide dienstenaanbod of onze snelle services, je hebt alles binnen handbereik. Maar dat is nog niet alles! Voor de kleinere sportorganisaties onder ons hebben we iets speciaals in petto: de NederlandSport Unify ledenmodule. Deze laagdrempelige module biedt een mooie kans om de gegevens van alle leden van jouw sportorganisatie up-to-date te houden. En alsof dat nog niet genoeg is, stelt de bijbehorende app je in staat om direct te communiceren met je eigen achterban.  Je kunt de NederlandSport Unify App nu downloaden in de Apple Store of de Google Play Store. Log in en ontdek alle diensten van NederlandSport. Heb je nog geen account? Geen zorgen, stuur een e-mail naar info@nederlandsport.org met je voor- en achternaam, en wij maken graag een account voor je aan! Mis deze kans niet om de sportervaring van jouw organisatie te verbeteren en blijf in contact met je leden zoals nooit tevoren. Download de app vandaag nog!  


Risk en Sport: Partners in Risicobewustzijn voor Sportorganisaties

In de dynamische wereld van sport, waar passie en prestatie hand in hand gaan, is het essentieel voor sportorganisaties om niet alleen op het veld, maar ook achter de schermen uit te blinken.
Onlangs heeft Risk en Sport een opmerkelijke ontdekking gedaan: veel sportbonden blijken over het algemeen niet voldoende zichtbaar te rapporteren en verantwoording af te leggen over hun risicobeheer.

Het bestuur van een sportorganisatie draagt een zware verantwoordelijkheid: het reguleren, faciliteren en promoten van sport, zowel op topniveau als in de breedtesport, en dit alles voor een divers publiek. Dit omvat niet alleen bestuurlijke governance, maar ook de organisatie van competities, het naleven van reglementen, ledenadministratie, financiering, en interne en externe communicatie. Ondanks toewijding en inzet is het geen garantie dat doelstellingen probleemloos worden behaald. Risico's liggen altijd op de loer. Hier treedt Risk en Sport op de voorgrond. Onze missie is glashelder: het bevorderen van het risicobewustzijn van sportorganisaties en daarmee bijdragen aan een duurzame en gezonde ontwikkeling van de sport in Nederland. Met een schat aan kennis uit zowel de sportwereld als het bedrijfsleven, voegen wij op het gebied van risicomanagement waarde toe aan uw organisatie. Uiteindelijk draait het erom te bepalen in hoeverre bestuur en directie aantoonbaar 'in control' zijn. Dit is geen theoretisch idee; het is een conclusie die we hebben bereikt na succesvolle risicoanalyses bij andere sportbonden. Voor degenen die ons nog beter willen begrijpen, bieden wij een bijlage aan met een selectie van onze artikelen over risicomanagement in de sportwereld.Deze artikelen zijn afkomstig uit de nieuwsbrieven die Risk en Sport enkele malen per jaar versturen en zijn ook te vinden op de website (www.riskensport.nl).Heb je interesse in een orienterend gesprek? Neem dan contact op met Berry Debrauwer via 06-53960770 of  berry@riskensport.nl  Samen kunnen we de sport naar nieuwe hoogten brengen, met de zekerheid dat risico's adequaat worden beheerd.  


HR-dienst Vitacon Luteijn en Judo Bond Nederland

Sinds 2022 werkt NederlandSport samen met HR-dienstverlener Vitacon Luteijn. Door deze samenwerking kunnen sportbonden tegen een gereduceerd uurtarief gebruik maken van brede HR expertise. Judo Bond Nederland (JBN) heeft hier dit jaar gebruik van gemaakt. Hieronder lees je meer over hun ervaringen.

Rob Geleijnse (Directeur Judo Bond Nederland):''Ik ben blij met het werk van Marina (werknemer Vitacon Luteijn). Ze helpt ons om op HR-vlak onze zaken op orde te krijgen en te houden. De expertise helpt met name om de moeilijke vraagstukken aan te pakken en op te lossen. De flexibele oplossing die we voor de toekomst hebben gevonden geeft veel vertrouwen."Het was bij de JBN niet altijd duidelijk wie nu wat moest doen binnen HR. Hierdoor kregen belangrijke zaken niet altijd de juiste aandacht of verliep het niet altijd even efficiënt.Om dit te veranderen is Vitacon Luteijn in juli 2023 gevraagd om op interim basis te ondersteunen. Sinds een aantal maanden is Marina van 't Klaphek voor 8 uur per week bij de JBN werkzaam en adviseert zij hoe HR-taken in de toekomst op een efficiëntere manier kunnen worden georganiseerd. Daarnaast voert Marina taken uit op het gebied van verzuim, contracten en ondersteunt zij bij uiteenlopende casuïstiek. Voor de langere termijn blijft de JBN gebruik maken van de diensten van Vitacon Luteijn op flexibele basis, voor de begeleiding en uitvoering van HR-projecten zoals het actualiseren van functiebeschrijvingen of het implementeren van gewijzigde wet- en regelgeving. 


Tevredenheidsonderzoek over het jaar 2023

Bij NederlandSport werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze samenwerking met partners. Jouw feedback is hierbij van onschatbare waarde, en daarom sturen we jaarlijks een tevredenheidsonderzoek om uw inzichten te verzamelen. In januari 2023 heb je van ons het tevredenheidsonderzoek over 2022 ontvangen, en we willen je nu alvast informeren dat het tevredenheidsonderzoek voor 2023 in januari 2024 zal worden verstuurd.

We hebben enkele wijzigingen aangebracht voor het tevredenheidsonderzoek van 2023, die we graag met je delen:

In het tevredenheidsonderzoek van 2023 zal het ledenadministratiesysteem Unify van AllUnited niet worden behandeld. Sportbonden die dit systeem gebruiken, hebben een apart onderzoek ontvangen om hun specifieke feedback te verzamelen. Daarnaast zal het tevredenheidsonderzoek dit jaar worden verstuurd naar één contactpersoon binnen elke sportbond. Als je de enquête per e-mail ontvangt, willen we je vriendelijk verzoeken om de vragenlijst alleen zelf in te vullen. Als er binnen uw sportbond een meer geschikte persoon is om de enquête in te vullen, verzoeken we je de enquête naar die persoon door te sturen. Op deze manier kunnen we nog beter inspelen op de resultaten uit het onderzoek en zorgen voor een nog waardevoller inzicht.Net als vorig jaar zullen we voor het tevredenheidsonderzoek van 2023 gebruikmaken van Enalyzer om de enquête op te stellen en te verzenden. We kijken ernaar uit om jouw waardevolle feedback te ontvangen en samen te werken aan een nog betere sportervaring voor iedereen.Veel dank voor je deelname aan ons tevredenheidsonderzoek, en we hopen dat je ons helpt de toekomst van NederlandSport nog stralender te maken.


Uitkomsten tevredenheidsonderzoek NederlandSport 2022

Begin dit jaar heeft NederlandSport een tevredenheidsonderzoek naar onze dienstverlening verstuurd naar de contactpersonen van alle aangesloten sportbonden (= 55).
Mocht je hier een bijdrage aan hebben geleverd door het  tevredenheidsonderzoek te hebben ingevuld en feedback te hebben gegeven; veel dank daarvoor.
We waarderen het enorm dat je de tijd en moeite hebben genomen om de dienstverlening van NederlandSport kritisch te bekijken met het doel deze te optimaliseren.

De uitkomsten van het onderzoek zijn inmiddels geanalyseerd. Er zijn veel organisatorische diensten, (zoals VOG-aanvragen en digitaal ondertekenen) die goed worden gewaardeerd en waar de sportorganisaties blij mee zijn. Ook zijn er diensten die vorig jaar nog als goed werd ervaren, (zoals financiële administratie en juridische dienstverlening), die nu gemiddeld minder goed scoren. Dit laatste hadden wij uiteraard graag anders gezien en we zullen we er dan ook alles aan doen om deze dienstverlening weer op niveau te krijgen. Met de desbetreffende leveranciers gaan we indringend in gesprek en een verbeterplan opstellen. We zullen jullie hierover informeren en zo nodig bij betrekken.Ons doel is om jou te ontzorgen. Graag nemen we tussentijds contact met je op om de dienstverlening te bespreken. Mocht je overigens nog (aanvullende) feedback willen geven over bepaalde diensten van NederlandSport, dan horen we dat uiteraard ook graag: info@nederlandsport.org.  


NederlandSport in 2023

Bij NederlandSport staat het jaar 2023 in het teken van een onderzoek waarbij er wordt gekeken wat de meest optimale manier is om een shared service in te richten. NOC*NSF heeft dit onderzoek geïnitieerd en de verwachting is dat er halverwege 2023 meer bekend is over de wijze waarop de shared service verder gaat in 2024. Dat de sportorganisaties behoefte hebben aan deze vorm van samenwerking is duidelijk. 

Ook dit jaar heeft NederlandSport een aantal nieuwe klanten aan haar kunnen binden door het aanbieden van diensten op verschillende gebieden. Inmiddels zijn er bijna 60 klanten bij ons aangesloten. Ook zijn er klanten die nog meer diensten zijn gaan afnemen.Mocht het volledige aanbod van diensten overigens niet bekend bij je zijn, ga dan gauw naar het artikel diensten aangeboden door NederlandSport en bekijk het aanbod. Dit aanbod is heel divers, zoals hulp bij ledenadministratie, financiële administratie, juridische dienstverlening en bij organisatorische zaken. De werkorganisatie (Tamira en Sanne) helpt je graag! Ook gaan we graag met je in gesprek om te bepalen waar NederlandSport eventueel van toegevoegde waarde zou kunnen zijn voor jouw sportorganisatie. Dit kan fysiek of digitaal. Er zijn veel ontwikkelingen binnen de sport, waarbij we ons goed kunnen voorstellen dat het fijn is als iemand hierin mee kan denken. Laat het ons weten als je hier behoefte aan hebt. Je kunt ons benaderen via mail (info@nederlandsport.org) of telefoon: 085 1051310.


Update Bondsbureaufunctie

Begin 2022 is NederlandSport begonnen met het aanbieden van de Bondsbureaufunctie. Met de Bondsbureaufunctie bieden wij sportbonden de mogelijkheid aan om de secretariële zaken rondom de sportbond uit handen te nemen.

De werkzaamheden van de Bondsbureaufunctie van NederlandSport bestaan uit: -        Het verwerken van alle binnenkomende e-mails en poststukken -        Altijd telefonisch bereikbaar (tijdens kantooruren) -        Beheer van de ledenadministratie d.m.v. NederlandSport Unify -        Voeren van wedstrijdadministratie -        Inschrijvingen voor evenementen -        Verstrekken van managementinformatie In overleg is het altijd mogelijk om het takenpakket anders in te vullen of uit te breiden. Inmiddels voert NederlandSport de Bondsbureaufunctie uit voor: 1.     De Nederlandse Algemene Danssport Bond (NADB) 2.     De Nederlandse Indoor en Outdoor Bowls Bond (NIOBB) in combinatie met NederlandSport Unify 3.     Sport en Transplantatie (Transfit) in combinatie met NederlandSport Unify 4.     De Koninklijke Nederlandse Doven Sport Bond (KNDSB) in combinatie met NederlandSport Unify 5.     De Koninklijke Nederlandse Kegel Bond (KNKB) Interesse in de Bondsbureaufunctie van NederlandSport? Stuur dan een e-mail naar info@nederlandsport.org


Diensten aangeboden door NederlandSport

De afgelopen jaren heeft NederlandSport verschillende diensten ontwikkeld; relevante basisdiensten, maar ook diensten die bepaalde processen efficienter maken. In totaal biedt de werkorganisatie NederlandSport maar liefst 18 diensten aan voor alle sportorganisaties. Drie van deze diensten worden aangebonden door de werkorganisatie NederlandSport zelf en 15 van deze diensten worden door NederlandSport aangeboden in samenwerking met de samenwerkingspartners. Graag zetten we het aanbod van diensten op een rij om zodoende een goed beeld te krijgen van het aanbod.

Diensten aangeboden door NederlandSport:Bondsbureaufunctie: alles op secretarieel niveau wordt uitgevoerd door NederlandSport. Denk hierbij aan het opnemen van de telefoon of wegwerken van mails (zie artikel update Bondsbureaufunctie voor meer informatie). Externe Vertrouwenspersoon: er kan aangesloten worden bij een flexibele pool van Externe Vertrouwenspersonen of NederlandSport neemt het wervingsproces voor een vaste Externe Vertrouwenspersoon uit handen. VOG-aanvragen: inmiddels heeft NederlandSport al meer dan 380 VOG-aanvragen verzorgd voor verschillende Sportbonden. Diensten aangeboden door de samenwerkingsparters van NederlandSport: Ledenadministratie via AllUnited met het Unify systeem Financiële administratie via BONDcenter met het Visma.net systeem Juridische ondersteuning via Vereniging en Recht Declaree voor online declaraties Mollie een online (digitaal) betaalplatform Ondertekenen.nl voor het digitaal ondertekenen van contracten en/of documenten Generieke sportopleidingen in samenwerking met Silvia Bos van SB Sport Online ALV voor online vergaderingen Enalyzer voor het maken en versturen van enquêtes WinSys voor IT oplossingen Wincom kostenbesparende oplossing voor telefoon gebruik Vitacon Luteijn voor HR-diensten en arbodienstverlening Risk en Sport.nl risico analyses voor sportorganisaties Toyota leaseauto contracten TechSoup Microsoft Office 356 pakketten Interesse in één of meerdere diensten van NederlandSport? Stuur dan een e-mail naar: info@nederlandsport.org


AllUnited